1. Home
  2. Dostawa
  3. Jak przebiega proces dostawy?

Jak przebiega proces dostawy?


Jak przebiega dostawa drzwi?

Dotyczy zamówień drzwi z systemami przesuwnymi i akcesoriami. Całość jest wysyłana w jednej dostawie.

KROK 1 – Rejestracja

Gdy drzwi zostaną wyprodukowane i przekazane do wysyłki dostaniesz o tym informację razem z kodem śledzenia przesyłki. Teraz drzwi czekają na odbiór.

KROK 2 – Odbiór

Drzwi zostają odebrane przez kuriera z firmy DTS, a następnie zostanie ustalony termin dostawy do Ciebie. Zazwyczaj dostawa następuje w czasie 2 dni, ale może zająć do 5 dni. Jeżeli wskazany termin Ci nie odpowiada, będziesz mieć możliwość jego jednorazowej zmiany. Dokona się to za pomocą panelu firmy DTS.

KROK 3 – Transport

Drzwi są w drodze do Ciebie! Możesz na bieżąco śledzić gdzie się znajdują na podstawie interaktywnej mapy firmy DTS. Będziesz na bieżąco z godziną dostawy oraz w kontakcie z kurierami.

KROK 4 – Dostawa

Teraz dwuosobowy zespół dostarczy do Ciebie przesyłkę. Dzięki dostawie z wniesieniem będziesz mógł cieszyć się zamówionym produktem bezpośrednio po dostawie. Drzwi zostaną wniesione pod wskazane adres przez doświadczony, dwuosobowy zespół, niezależnie od piętra na którym mieszkasz! Przesyłka zostanie rozpakowana, ustawiona we wskazanym miejscu a zbędne opakowania zabrane przez kurierów. Jeżeli nie chcesz aby drzwi były rozpakowane to należy przekazać to kurierom.

Prosimy o sprawdzanie przesyłki w obecności kuriera, w szczególności gdy Przedmiotem Zamówienia są drzwi. Jeśli przesyłka jest uszkodzona, należy odmówić przyjęcia przesyłki oraz spisać protokół opisujący zaistniałe wady na druku udostępnionym przez kuriera, oraz sporządzić dokumentację fotograficzną. Brak protokołu może skutkować odmową uznania reklamacji.

Jeśli przesyłka nie ma widocznych śladów uszkodzeń, zalecamy zawsze sprawdzać zawartość przesyłki w obecności kuriera. Należy rozpakować paczkę i sprawdzić, czy Przedmiot Zamówienia jest zgodny ze złożonym zamówieniem oraz, czy posiada ślady uszkodzeń. W przypadku stwierdzenia niezgodności lub stwierdzenia uszkodzeń należy spisać protokół, który powinien podpisać kurier.

KROK 5 – Reklamacje

Po odebraniu przesyłki należy sprawdzić jakość produktu oraz zgodność zamówienia z przesyłką. Jeśli brakuje elementów, drzwi mają wady lub są uszkodzone, bezzwłocznie skontaktuj się z naszym biurem obsługi klienta, korzystając z formularza zgłoszenia reklamacji. Dołącz do formularza zdjęcia oraz protokół kuriera.

Późniejsze zgłoszenie uszkodzeń bez oględzin drzwi po odbiorze przesyłki może uniemożliwić złożenie reklamacji, jeżeli uszkodzenie mogło powstać w trakcie, gdy drzwi znajdowały się już w miejscu przeznaczenia.

Formularz zgłoszenia reklamacji znajduje się tutaj: https://www.reno-reno.pl/reklamacje-i-zwroty/


Jak przebiega dostawy przesyłek innych niż drzwi?

KROK 1 – Nadanie

Gdy paczka zostanie przygotowana i przekazane do wysyłki dostaniesz o tym informację razem z kodem śledzenia przesyłki. W ciągu 24h kurier DPD odbierze przesyłkę i ruszy ona w drogę do Ciebie

KROK 2 – Dostawa

Dostawa zazwyczaj następuje kolejnego dnia po odebraniu przesyłki, ale może trwać do 3 dni. Dostaniesz informację od DPD, kiedy dostawa jest planowana. Jeżeli ten termin Ci nie dopowiada masz możliwość zmiany terminu dostawy bezpośrednio w DPD.

Prosimy o sprawdzanie przesyłki w obecności kuriera. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek wad opakowania – urwania opakowania, wykrzywienia długiego elementu (prowadnicy), należy odmówić przyjęcia przesyłki oraz spisać protokół opisujący zaistniałe wady na druku udostępnionym przez kuriera, oraz sporządzić dokumentację fotograficzną. Brak protokołu może skutkować odmową uznania reklamacji.

Jeśli przesyłka nie ma widocznych śladów uszkodzeń, zalecamy zawsze sprawdzać zawartość przesyłki w obecności kuriera. Należy rozpakować paczkę i sprawdzić, czy Przedmiot Zamówienia jest zgodny ze złożonym zamówieniem oraz, czy posiada ślady uszkodzeń. W przypadku stwierdzenia niezgodności lub stwierdzenia uszkodzeń należy spisać protokół, który powinien podpisać kurier. Brak protokołu może skutkować odmową uznania reklamacji.

KROK 3 – Reklamacje

Jeśli artykuł ma wady lub jest uszkodzony, zgłoś reklamację. Aby umożliwić nam rozpatrzenie Twojej skargi tak szybko, jak to możliwe, najpierw skontaktuj się z naszym biurem obsługi klienta, korzystając z formularza zgłoszenia reklamacji. Dołacz do formularza zdjęcia oraz protokół kuriera.

Formularz zgłoszenia reklamacji znajduje się tutaj: https://www.reno-reno.pl/reklamacje-i-zwroty/

Czy ten artykuł był pomocny?

Powiązane artykuły