1. Home
  2. Dostawa
  3. Jak przebiega proces dostawy?

Jak przebiega proces dostawy?


Jak przebiega dostawa drzwi?

Dotyczy zamówień drzwi z systemami przesuwnymi i akcesoriami. Całość jest wysyłana w jednej dostawie.

KROK 1 – Rejestracja

Gdy drzwi zostaną wyprodukowane i przekazane do wysyłki dostaniesz o tym informację razem z kodem śledzenia przesyłki. Teraz drzwi czekają na odbiór.

KROK 2 – Odbiór

Drzwi zostają odebrane przez kuriera z firmy DTS, a następnie zostanie ustalony termin dostawy do Ciebie. Zazwyczaj dostawa następuje w czasie 2 dni, ale może zająć do 5 dni. Jeżeli wskazany termin Ci nie odpowiada, będziesz mieć możliwość jego jednorazowej zmiany. Dokona się to za pomocą panelu firmy DTS.

KROK 3 – Transport

Drzwi są w drodze do Ciebie! Możesz na bieżąco śledzić gdzie się znajdują na podstawie interaktywnej mapy firmy DTS. Będziesz na bieżąco z godziną dostawy oraz w kontakcie z kurierami.

KROK 4 – Dostawa

Teraz dwuosobowy zespół dostarczy do Ciebie przesyłkę. Drzwi zostaną wniesione pod wskazane adres, niezależnie od piętra na którym mieszkasz! Przesyłka zostanie rozpakowana, a śmieci zabrane przez kurierów. Jeżeli nie chcesz aby drzwi były rozpakowane to należy przekazać to kurierom.

KROK 5 – Reklamacje

W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek wad opakowania przed rozpakowaniem produktu lub po rozpakowaniu, pracownicy DTS zajmą się spisaniem protokołu opisującego zaistniałe wady oraz wykonają dokumentację fotograficzną. Formularz zgłoszenia reklamacji znajduje się tutaj: https://www.reno-reno.pl/reklamacje-i-zwroty/


Jak przebiega dostawy przesyłek innych niż drzwi?

KROK 1 – Nadanie

Gdy paczka zostanie przygotowana i przekazane do wysyłki dostaniesz o tym informację razem z kodem śledzenia przesyłki. W ciągu 24h kurier DPD odbierze przesyłkę i ruszy ona w drogę do Ciebie

KROK 2 – Dostawa

Dostawa zazwyczaj następuje kolejnego dnia po odebraniu przesyłki, ale może trwać do 3 dni. Dostaniesz informację od DPD, kiedy dostawa jest planowana. Jeżeli ten termin Ci nie dopowiada masz możliwość zmiany terminu dostawy bezpośrednio w DPD.

KROK 3 – Reklamacje

W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek wad opakowania – urwania opakowania, wykrzywienia długiego elementu (prowadnicy) – odpakuj przesyłkę przy kurierze, spisz protokół opisujący zaistniałe wady oraz wykonaj dokumentację fotograficzną. Formularz zgłoszenia reklamacji znajduje się tutaj: https://www.reno-reno.pl/reklamacje-i-zwroty/

Czy ten artykuł był pomocny?

Powiązane artykuły