Jak przebiega proces dostawy? dostawa drzwi dostawa systemów i akcesoriów Jak przebiega dostawa drzwi? Dotyczy zamówień drzwi z systemami przesuwnymi i akcesoriami. Całość jest...
Czy zostanę poinformowany o dacie i godzinie dostawy? Tak! 🙂 W dniu nadanie przez nas przesyłki, otrzymasz wiadomość od przewoźnika (DPD lub DTS) z możliwością jej śledzenia. Będziesz...
Jaki jest czas oczekiwania na zamówienie? Produkt Przewoźnik Czas oczekiwania Próbki, klamki, zamki i inne akcesoria DPD Wysyłka w 48 godzin Systemy przesuwnestandardowe DPD Wysyłka w...
Jak sprawdzić drzwi i system przy kurierze? Rekomendujemy, aby zawsze rozpakować drzwi i system przesuwny w obecności kuriera i sprawdzić, czy wszystko jest w porządku oraz czy...
Jakie są koszty dostawy? Koszty dostawy zarówno w Polsce jak i w Europie zostały przedstawione w poniższych tabelach: Koszty dostawy w Polsce Koszty dostawy...
Czy mogę odebrać drzwi osobiście? Niestety nie. Nie praktykujemy odbiorów osobistych. Wszystkie zamówienia (drzwi, systemy przesuwne, akcesoria) zawsze wysyłamy kurierem. Współpracujemy z przewoźnikami: DPD, DHL...
Co zrobić, gdy w obecności kuriera zauważę, że drzwi lub system przesuwny są uszkodzone? Może się oczywiście niefortunnie zdarzyć, że produkt uszkodzi się w trakcie transportu. Gdy nastąpi taka sytuacja należy wykonać 2 czynności:...