1. Home
  2. Dostawa
  3. Co zrobić, gdy w obecności kuriera zauważę, że drzwi lub system przesuwny są uszkodzone?

Co zrobić, gdy w obecności kuriera zauważę, że drzwi lub system przesuwny są uszkodzone?

Może się oczywiście niefortunnie zdarzyć, że produkt uszkodzi się w trakcie transportu. Gdy nastąpi taka sytuacja należy wykonać 2 czynności: zrobić zdjęcia oraz spisać protokół z kurierem.

Spisanie protokołu z kurierem jest niezwykle ważne – pozwala ono wykluczyć nasz błąd oraz daje podstawy, abyśmy mogli dochodzić zwrotu kosztów od przewoźnika, a co za tym idzie – rozpatrzeć reklamację na Waszą korzyść. 🙂

Skan protokołu oraz zdjęcia należy następnie przesłać za pomocą naszego formularza reklamacyjnego – zgłoszenia staramy się rozpatrywać w ciągu 1-2 dni roboczych (chociaż formalnie mamy na nie 14 dni)

Czy ten artykuł był pomocny?

Powiązane artykuły